Výrobků vlastních značek řetězců je v našich obchodech až 80%

K-Classic, Pikok, Euroshopper, Clever, Tesco value a mnoho a mnoho dalších. Potravin, které nemají běžný obal, ale jsou "převlečeny" obchodním řetězcem stále přibývá a třeba v Lidlu už jich podle nejnovějších informací ze strany řetězce najdeme přes 80%.

TESCO value, Euroshopper, Pikok...Kupujete potraviny privátních značek supermarketů?

Jo, protože jsou levné. Kvalita je podle mě srovnatelná.
Nikdy, nejsem socka.
Někdy ano, ale vždy sleduji kde byl výrobek vyroben a také důkladně čtu jeho složení.
Nemám tyhle "značky" rád/a. Je to jenom způsob supermarketů, jak co nejvíc výrobce a zemědělce oškubat.
Jak kdy, ale podle mého nejsou většinou dostatečně kvalitní.
Děkujeme za Váš hlas.

Pro české výrobce přitom výroba pro tyto korporátní značky může být výhodná v tom, že se tímto způsobem mohou dostat na zahraniční trh, kde nejsou naše tuzemské výrobky známé. Množství takto exportovaného zboží přitom za poslední tři roky výrazně stoupl a vyváží se také do více zemí. Například výrobce uzenin Krahulík ve velkém vyrábí salámy a šunky pro Lidl, kde je můžete nalézt pod značkami Pikok nebo Baroni.

Konzervovaná zelenina nebo vajíčka se značkou supermarketu. Kdo je kdy neměl

Také samotný sortiment privátních značek se stále rozvíjí. Například Kaufland se snaží nabízet v každém segmentu zboží alespoň jednu levnější vlastní alternativu. Největší zájem je přitom o mléčné výrobky a zeleninu v konzervách, nebo o vejce. Třeba do albertu takto dodává okolo 450 českých společností.

Zdroj:

idnes.cz

Máte rádi / nemáte rádi tohoto člověka?

hasek

Michal Hašek

Děkujeme za Váš hlas.

Michal Hašek (1976) je český politik, člen ČSSD a mezi lety 2008-2016 vykonával funkci hejtmana…

počasí dnes předpověď na 2 h. dopředu

cont